3. یافتن و نشان دادن آن صفحه ( صفحه ی شناسایی شده) دررتبه ی بالاتر در صفحه ی نتایج موتور جست و جو
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات گوگل به وبسایت شرکت پیام آوران پارسیان مراجعه کنید.
www.papgroup.ir
در بسیاری سایت ها دارندگان وبسایت قصد تولید محتوای تکراری ندارند. اما این به معنای عدم وجود محتوای تکراری در وبسایت ها نیست، در واقع بیش از 29% محتوا در فضای نت محتوای تکراری است.
موتورهای جست و جو نمیدانند که کدام یک از این نسخه ها را برای یک عبارت مورد جست و جو باید نمایش دهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی وبسایت به وب سایت شرکت پیام آوران پارسیان مراجعه کنید.
www.papgroup.ir
org. برای سازمان ها
مسیر:آخرین قسمت URL مسیر است. مسیر مشخص کننده زیر شاخه ای که صفحه در آن قرار دارد.
URLها تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی رتبه ی سایت ندارند. با این وجود توصیه می شود در صورت امکان از کلمات کلیدی در url استفاده کنید. این کار می تواند به بیشتر دیده شدن سایت شما کمک نماید.
لینک ها:
وقتی دیگران (دیگر سایت ها) میخواهند مخاطب را به بازدیدِ صفحه ای در سایت شما تشویق کنند، با استفاده از url به سایت شما لینک می دهند. همان طور که در بالا گفته شد، دقیق بودن آدرس url موجب می شود کاربر به خوبی از محتوای صفحه آگاه شود و برای کلیک بر روی لینک تصمیم بگیرد.در url از حروف کوچک استفاده نمایید. به کار بردن حروف بزرگ می تواند منجر به بروز مشکلات مرتبط با محتوای تکراری (duplicated content) بگردد. اگر برای یک صفحه ی سایت دو url با آدرس های "papgroup.ir/ArticleGroup" و "papgroup.ir/articleGroup" تعریف کنید، امکان دارد از دید موتور جست و جو این دو url متفاوت تلقی شوند که کاربر را به محتوای یکسان هدایت می کنند(محتوای تکراری).
اندازه ی استاندارد برای طول urlها زیر 2048 کاراکتر است. در صورت طولانی تر شدن url ممکن است بعضی از موتورهای جست و جو(گوگل این محدودیت را ندارد) و مرورگرها در بارگذاری سایت مشکل داشته باشند
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرحی وب سایت به وب سایت زیر مراجعه کنید.
www.papgroup.ir