در مقالات گذشته به تفصیل برایتان شرح دادیم، که پروسه سئو یک وب سایت (بر خلاف تصور بسیاری از افراد) ارتباط تنگاتنگی با طراحی وب سایت دارد. در واقع زمانی که مسئولیت سئوکار تنها طراحی سایت باشد، به کارگیری اصول و استانداردهای بهینه سازی وب سایت در زمان طراحی و راه اندازی سایت ضرورت پیدا می کند. از جمله این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-طراحی سایت با توجه به اصول ریسپانسیو کردن: به این معنا که سایت باید در صفحات گوشی و دیگر سیستم عامل ها به خوبی باز شود و محتواها بدون درهم ریختگی در اختیار بازدید کننده ها قرار بگیرند.
-طراحی قالب: برخی از طراحان از قالب های آماده استفاده می کنند. اگر چه این قالب ها موجب راه اندازی سایت در زمان کوتاه می شوند، اما نهایتا امنیت سایت را به خطر انداخته و به آنالیز و بررسی مدام نیاز دارند. بنابراین یک سئوکار حرفه ای خود برای طراحی قالب اقدام می کند.
-قرار دادن بخش مقالات در سایت: بخش مقالات، قسمتی است که دانستنی ها و اطلاعات و محتواها در آن قرار می گیرند. زمانی که بازدیدکننده ها وارد سایت می شوند، باید بتوانند به راحتی قسمت مقالات را پیدا کرده و محتواهای خود را در آنجا قرار دهند.
-چند زبانه کردن سایت: اگرچه همه سایت ها می توانند در دسترس تمامی بازدیدکنندگان در سراسر دنیا قرار بگیرند، اما بازدیدکنندگان به سایت هایی سر می زنند که با زبان آنها محتوا تولید یا نهایتا از زبان های رایج و رسمی دنیا استفاده کرده باشند. چند زبانه بودن سایت به معنای جذب بازدید کننده از سراسر دنیاست.
-ظاهر گرافیکی زیبا متناسب با موضوع سایت: این مورد نیز در زمان طراحی سایت باید مد نظر سئوکار قرار بگیرد. سئوکار حرفه ای کسی است که بتواند سایت را به بهترین شکل ممکن طراحی کند. زیبایی تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان دارد. همچنین باید شکل ظاهری و ساختار سایت با موضوع آن یکی باشد.
-مدیریت آسان سایت: سئوکار حرفه ای کسی است که بتواند سیستم مدیریت محتوا را به گونه ای طراحی کند که حتی وبمسترهای مبتدی نیز توانایی مدیریت سایت را داشته باشند. استفاده از یک سامانه مدیریت فارسی، بروزرسانی مطالب، عکسها و اطلاعات سایت را برای وبمستر تسهیل می کند.
http://www.papgroup.ir
اکنون این سئوال ممکنست برای بسیاری از علاقه مندان مطرح شود که سئو کار حرفه ای کیست؟
سئو به معنای همراه کردن سایت با الگوریتم ها و پارامترهای موتورهای جستجو است. این کار به صورت خودکار و اتوماتیک وار انجام نمی شود. بلکه سایت نیاز به یک اپراتور دارد تا بتواند با مهارت و به کارگیری استانداردهای لازم، سایت را بهینه سازی کند. به چنین فردی، سئوکار گفته می شود. البته مسئله طراحی وب سایت نیز مهم است که در بخش های قبلی به ارتباط بهینه سازی وب سایت و این مسئله پرداختیم. گاهی ممکن است چند نفر با یکدیگر سایت را اداره و بهینه کنند. در این صورت هر یک از اعضای تیم، یک وظیفه را بر عهده می گیرند. در برخی موارد نیز یک فرد مسئولیت اداره تمامی بخش های سایت را بر عهده دارد. این فرد می تواند به چندین شکل عمل کند. به طور کلی بخش های مختلف سایت برای بهینه سازی عبارتند از:
-تولید محتوا
-اداره فنی و پشتیبانی از سایت
-آنالیز سایت
سئوکارها افرادی هستند که به یک یا همه این بخش ها می پردازند تا رتبه سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهند. نهایتا هدف آنها افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت است. در زیر می توان مسئولیت های سئوکار را براساس بخش های مذکور بررسی کرد.
همچنین در صورتی که سئوکار لازم است بخشی یا تمام کارهای تولید محتوا را انجام دهد، هم کارش حساس تر می شود و باید با توجه به کیفیت بهینه شده مقالات و یا بخش های مختلف یک وب سایت اینکار را با دقت انجام بدهد. همچنین مسئله اداره فنی و پشتیبانی وب سایت هم بسیار مهم است که در مقالات بعدی به تفصیل به این مقوله ها خواهیم پرداخت.
http://www.papgroup.ir
و اما ممکنست که بپرسید: برتری شرکت پیام آوران پارسیان در بهینه سازی وب سایت چیست؟
پیام آوران پارسیان، شرکت خدمات تخصصی توسعه و طراحی وب برآن است تا با کیفیتترین و تخصصی ترین خدمات بهینه سازی وب را به طیف گسترده مشتریان خویش ارائه دهد. یکبار همکاری با ما کافیست تا برای همیشه به انتخاب خویش افتخار کنید اما برای کمک به شما در اینکه چرا باید پروژه بهینه سازی (سئو) خود را به ما بسپارید ، برخی از امتیازات پیام آوران پارسیان را برمیشماریم :
http://www.papgroup.ir
بیشتر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند، از اینرو بهینه سازی (سئو) مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.
علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش سئو را دوچندان خواهد کرد.
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجو پیدا کرده اند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین بهینه سازی سایت و یا سئو وب سایت به سایت مراجعه بفرمایید.
http://www.papgroup.ir
سئو ( به انگلیسی: SEO مخفف Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که جدا از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر، می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.
امروزه تمام استانداردهای لازم جهت بهینه سازی سایت برای بهبود عملکرد وب سایت ها تدوین شده است و در هنگام طراحی وب سایت و پس از تکمیل آن باید به نکات مهم این زمینه توجه کرد.
-در حقیقت سئو روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.
-جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.
-عبارت دیگر سئو به این معناست : اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.
-و اینکه این امر، تنها درباره موتورهای جستجو نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.
http://www.papgroup.ir